دزدیدن عکسهای پروفایل تلگرام دختران ایرانی
  • پروفایل تلگرام دختران

     

    دزدیدن عکسهای پروفایل تلگرام دختران ایرانی دردسرساز شد

    طی این دو سال اخیر تعداد کاربرانی که از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند چندین برابر شده و رقم ثبت شدگان در شبکه های اجتماعی از ۲ میلیون نفر در سال ۹۲ به ۴۰ میلیون نفر در سال ۹۴ رسیده است .

    طی آماری که در چند ماه اخیر درباره ی استفاده از شبکه های اجتماعی در ایران به عمل آمده ، بیشترین کاربران ثبت شده در شبکه ی اجتماعی وایبر ، ایرانی هستند و ایران در استفاده از وایبر نفر اول شده .

    پروفایل تلگرام دختران

     

    دزدیدن عکسهای پروفایل تلگرام دختران ایرانی دردسرساز شد

    اما به دلیل مشکلاتی که وایبر در سرعت لود شدن تصاویر و … داشته طی همین چند ماه اخیر خیلی ها استفاده از تلگرام را به وایبر ترجیح داده ند ولی غافل از اینکه تلگرام کمی در حریم شخصی افراد کنجکاوی به خرج می دهد و نا خواسته امکان پخش شدن تصاویر شخصی خود خواهید شد .

    ماجرا از این قرار است که در تلگرام قابلیت تبدیل عکس دلخواه خود به یک برچسب « استیکر و یا شکلک » وجود دارد و افراد به راحتی می توانند ظرف چند ثانیه عکس خود را به یک « استیکر » تبدیل کنند .

    پروفایل تلگرام دختران

    اما سوء استفاده ی برخی که فرهنگ ارتباط بر قرار کردن در شبکه های اجتماعی را ندارند ، با برداشتن عکس نمایه های تگرام افراد به ویژه دخترها ، آنها را به شکلک و یا استیکر تبدیل کرده و با نوشتن حرف های زشت و بی ربط زیر این عکس ها با احساسات و آبروی دختران جوان بازی می کنند .


    نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:





خرید پستی شامپو رنگ مو

شهر مرزی سرو

دنیای پوشاک ترکیه با قیمتهای استثنائی

ایمیل مدیر سایت

  • sirvansero@yahoo.com

صفحات پاپ آپ

4.9 98